20.05.19 ( 12:21 )   |   Pievienoja: Elizabete Viļuma- Gražule   |   Raksts skatīts 1850 reizes   
NEWS IMAGE


Aprīļa mēnesī Aglonas novada domes deputāts A.Valainis griezās pie Aglonas novada domes priekšsēdētāja J.Butēvica ar iesniegumu, kurā deputāts informē novada domes vadību par situāciju Aglonas PII iestādē.

http://aglona.net/upload/up/02ec0a4fe54dba0583761d463d28babc.PNG Savā iesniegumā viņš informē, ka PII masveidā bērniem bija caureja un vemšana. Tāpat deputāts norādīja, ka vecāki griezušies ar sūdzībām par ēdienkartes neatbilstību, proti- uz informācijas stenda vecākiem tiek ziņots par viena veida ēdienkarti, bet reālā dzīvē, bērni tiek baroti citādi.

Lai šo jautājumu risināt, deputāts, kuram pašam bērni apmeklē šo PII nedevās pie PII vadītājas, neapjautājās ar PII medmāsu, vai uzreiz negriezās uz PVD, bet , kā deputāts griezās pie priekšsēdētāja, lai tas savukārt uzliek par pienākumu citam deputātam- Maritai Grebežai - kura ir PII domes pārstāve- rakstveidā ziņot par situāciju PII.

Faktu, ka PII bērnus piemeklēja caureja un vemšana neviens nenoliedz. Jo PII vienmēr reaģē uz dažāda veida bērnu saslimšanām. Saslimšana bija vēroja tikai vienā PII grupiņā. Viena bērna vecāks pēc palīdzības griezās arī uz slimnīcu.

Slimnīcā tika veiktas pārbaudes un nekāda veida konkrēta infekcijas slimība netika konstatēja. Līdz ar to no veselības iestādes tālākas darbības PII iestādes virzienā nenotika, jo tam nebija pamata.

Sakarā ar to, ka PII ēdienkarte tiek sagatavota elektroniskā veidā, ikvienam deputātam, bērnu vecākam ir pieeja iepazīties ar to. Tāpat ikvienam vecākam ir tiesības iepazīties ar tās atbilstību pēc fakta. Jo ēdienkarte saglabājas elektroniskā veidā. To nevar izlabot ar atpakaļejošu gaitu.

http://aglona.net/upload/up/c2d870c27103a983234e49a9bd624856.PNG Tāpat katrs vecāks ir informēts par ēdienkartes izmaiņām, sakarā ar pārtikas preču piegādes izmaiņām. Tas notiek reti. Taču arī šo dažu reižu dēļ, PII ir parūpējusies par vecāku informēšanu. Zem katras ēdienkartes ar zvaigznīti ir norādīta informācija par iespējamām ēdienkartes izmaiņām, sakarā ar izmaiņām pārtika preču piegādē, ko PII nekādā veidā nevar ietekmēt.

Pēc Lieldienām tieši bija viena no tām retajām reizēm, kad PII netika piegādāti piena produkti, tāpēc PII nācās nomainīt ēdienkarti ar citas dienas ēdienkarti. Taču ēdienkartes nomaiņa nevarēja izraisīt šāda veida saslimšanu, ko , iespējams, atzina arī veselības iestāde, jo pretējā gadījumā no viņas puses būtu reakcija- notiktu dažāda veida pārbaudes, tiktu veikta veselības pārbaude citiem bērniem. Nekas no tā nenotika, JO TAM NEBIJA PAMATA!

Nemācēšu teikt, cik tas ir taktiski, neapkopojot faktus- publiskā vidē informēt sabiedrību par notikumiem PII. Publiskā vidē- apsaucot citus deputātus- paust savu nostāju un maldina citus PII vecākus par neesošiem draudiem PII.

http://aglona.net/upload/up/3f05d4ee0b4ade6d83a6faeb3a6dafe8.PNG Ja deputātam būtu svarīgs REZULTĀTS, tad par nopietnu problēmu, kas skar citu vecāku bērnu un pašu bērnu veselību- nerisinātu mēnešu garumā, bet rīkotos, kā to paredz likums.

Kādu paskaidrojumu deputāts vēlas saņemt no otra deputāta, ja pat slimnīca neko nekonstatēja?

Cienījamie, vecāki!

Cieniet un mīliet savus bērnus! Jautājumus risiniet atklāti un ātri. Nevienu jautājumu, kas skar PII nevar atrisināt ātrāk par pašas iestādes sienām. Protams, ja ir problēma, un, protams, ja mērķis ir atrisināt kādu jautājumu. Ne tēlot un izlikties - ka ir svarīgs rezultāts. ,,Atgodinoju cilvāki dorgī, man svareigs rezultats a ņi papeirs!!!,,A.Valainis,,

P.S. Ja deputātam būtu svarīgs rezultāts, ņi papeirs, tad sēdes laikā deputāts tik ļoti necenstos to ,, rakstveida papeiru,, dabūt no deputātes Maritas Grebežas.

Ieskats sociālās komitejas sēdē.



Faktus apkopoja un viedokli izteica Elizabete Viļuma- Gražule.


  Pievienoti 70 komentāri | Pievieno komentāru


Kopā ir pievienoti [ 70 ] komentāri

PII
pievienots: 30.05.19 ( 23:21 )
5
1
Gribu iemīzt bārdā.
AK- ai Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 29.05.19 ( 15:42 )
1
1
Kad visu žulti būsi izlējusi, gaidu ciemos ar ideju palagiem, kā uzlabot PII darbu. Silti iesaku, sāc ar sevi un tu redzēsi, ja iesi pareizu ceļu, citi nāks līdzi!
AK- ai Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 29.05.19 ( 15:39 )
1
0
Vēl jau goda raksti nav doti, tāpēc nav saprotama tava panika. Aglonā ierasts, ka pensijā pavada ar pendeli. Kāpēc šim gadījumam jāatšķiras?Skudru nenomin, viņš man labs paziņa. Maltas pagasta vecis.
AK- ai Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 29.05.19 ( 15:35 )
0
0
Katrs spēj savas acis atvērt tik tālu, cik to atļauj prātā spējas. Ne es teicu to, ne apgalvoju. Liku saprast, ka PII nav tikai vadība. Bet tev jau vienalga, vadība slikta un prāts nav jāatslēdz no 10 gadu sāpes par tualetes papīru. Atmet aprobežotību un apskaties no malas. Nu nemin to pieneni, varbūt tomēr kopā- kolektīvi- var izdomāt, kā apiet vadību, lai pašrealizētos. Nosit, bet neticu, ka kādai audzinātājai vadītāja nedod pašrealizēties un darbos nodemonstrēt savu labo gribu.žogus, papīru iegādi utt. utt. utt. utt.
Ak!
pievienots: 29.05.19 ( 08:22 )
3
3
Labrīt! Paldies, Elizabet! Bez tevis dzīvotu kā miglā! Nu beidzot atvēri man acis! Tātad ir pilnīgi un galīgi sjaidrs,pēc tevis sacītā, ka iestādes vadītājam nav jādara pilnīgi nekas! Tikai jānosēž līdz pensijai! Un, cienījamie vecāki, saņemieties! Investējiet, renovējiet, ziedojiet tak dārziņam! Lai vadītāju pensijā var aizlaust ar godagrāmatu par pašaizliedzību darbu un sevis ieguldīšanu PII pilnveidošanā un labiekārtošanā un jaunās paaudzes izaudzināšanā! Paldies, Elizabet, sasmīdināji šajā lietainajā rītā! ,,Tu tikai skudru nesamin...,, Un tomēr - lai tev veicas, Elizabet!
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 29.05.19 ( 00:16 )
2
2
Nezinu, kā tur ar vadītāju,kura dara vai nedara, bet tevi pie sevis ar zvaigžņu ideju paklāju neredzu jau nedēļu. Gaidu, gaidu un... izskatās nesagaidīšu. Mērķis jau nav risināt problēmu, mērķis- problēmu apejot. Svarīgāk norādīt laikā vai nelaikā izdīgušo pieneņu likteni.
AK- ai Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 29.05.19 ( 00:06 )
1
0
Vai tu vairs neesi agloniete? Es vēl joprojām esmu Elizabete.
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 28.05.19 ( 23:51 )
3
0
Jā, tu pareizi saprati. Ja PII ir tik daudz trūkumu, kā tu norādi, tad tā nav tikai vadības vaina. Ja nav kolektīva, tad nav rezultātā. Šatilovas iestādei skolēni un vecāki arī papīru pērk. Katru gadu, kā bankā! Neba jau Šatilova viena pati tos līdzekļus piesaista. Es zinu, ka to dara,, aktīvā,, kolektīva puse. Tātad, tur tāda ir un tiem nezin kāpēc, vadība nav šķērslis. To es gribēju pateikt. Ko tava nomīšana pienenei, kura asfaltam izgrauzās cauri? Nieks vien ir. Sīkums.
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 28.05.19 ( 23:43 )
2
0
Aglonā ne tikai pienenes nomin.Jums galvenais mīt... būt procesā. Aiz tā jūs neredziet, ko īsti nominiet, pieneni, nātri vai margrietiņu. Vienu medmāsu nomināt, tūlīt vietā jaunu atradāt. Viņa pat muti nepaplēta atbildei, jau apguvām no mīt, apspārdīt un ierādīt, ko īsti medmāsai PII jādara. Tu ar Šatilovu saskaņoji savu fentazī? Vai viņa arī tev nav nekas vairāk par pieneni, ko nomīt? Veiksmi nenovēlēšu! Nomīdīšanai veiksmi nevajag.
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 28.05.19 ( 23:35 )
1
0
Ak, ek un citi 123.... Pirmkārt, es ne aizstāvu, ne nosodu PII vadītāju. Otrkārt, es, joprojām, tērzēju ar X personu, kura tā arī neuzdrošinājās atklāties. Tik drosmīgi izlej žulti un aizvainojumus, ko gadiem krāja. Nu, beidzot, plīsa vaļā un šļakatas uz visām pusēm. Treškārt, es arī tagad varu pateikt to pašu. Tu joprojām pierādi manis iepriekš apgalvoto, tev patīk problēmu,, aplaksti,, ne risināt. Par Streiķi uzjautrināji. Tikai melot nav skaisti. Nekad nejutos ne uz vienu aizvainota, ka par aglonieti neuzskata. Es ar cilvēku aprobežojumiem necīnos, un vēl jo vairāk, nejūtos aizvainota. Es pati labāk ziņu, kur mana sirds, ar ko kopā, par ko un kāpēc. Es smējos par deklarēto dzīves vietu. Ne par sirds piederību konkrētai apdzīvotai vietai.
Ak!
pievienots: 28.05.19 ( 23:02 )
1
0
Un vēl - vēl pavisam nesen tu juties aizvainota,ka Streiķe tevi neuzskatīja par Aglonas cilvēku,ar visām četrām centies pierādīt,ka tu esi agloniete! Tagad pēkšņi - ,,jums agloniešiem,, ! Vai tu vairs neesi agloniete? Kautkā nav tev konkrētas nostājas. Un neaizmirsti,ka to pieneni,kura izlien kur nevajag,parasti nomin... Lai tev veicas!
Ak!
pievienots: 28.05.19 ( 22:55 )
0
0
Un vēl, redz atbrīvojusies medmāsas vieta PII! Tu varētu iet strādāt un vienmēr būt blakus vadītājai un aizstāvēt viņu no mums nepateicīgajiem! Bet par to apvienošanu gan varētu labi padomāt dome! Tādos trūkuma laikos,varētu ietaupīt! Un Šatilova prot atrast līdzekļus tam,kam nedod valsts!
Ak!
pievienots: 28.05.19 ( 22:48 )
2
0
Nu paldies,Elizabet, ka apgaismoji arī mani,ne tikai dārziņu! Nu man ir skaidrs,ka viss ir jādara vecākiem - jāpiegādā darba materiāli,jānopērk printeri, jāuzceļ žogs, jānopērk mēbeles, rotaļlietas, datori, arī par savlaicīgu apkuri jāpadomā vecākiem,nu ja - var tak pakurināt paši. Vēl tik viens sīks jautājums - a kam domāts iestādes vadītājs? Ja,kā tu saki,valsts naudu nedod nekam,tad jau var ietaupīt uz vadītāja algu un apvienot ar vidusskolu,piemēram. Domāju Šatilova tiks ar to visu galā daudz labāk.
vai vai
pievienots: 27.05.19 ( 15:58 )
5
3
Vai tad tā drīkst? Jābūt veselīgai ēdienkartei, ar Latvijā ražotiem produktiem. Pankūkas gan uzcept paši var gardu gardās - slinkums?
Mamma
pievienots: 27.05.19 ( 14:11 )
4
5
PII edienkarte ir briesmiga,bernus baro ar pusfabrikatiem,gatavas pankukas,sasaldetie darzeni,cisini,smalkmaizites...trukst vardu
Ak-ai personīgi
pievienots: 24.05.19 ( 11:19 )
2
4
Par 10 gadu sāpi par tualetes papīru! -Jums agloniešiem ir viena tendence- ne problēmu risināt, bet ap to lakstīt un vainot visu pasauli, ka problēma nerisinās. Mācieties no auga. Kurš pienenei var aizliegt izdīgt, ja tā vēlas? Pat asfalts paveras un ir bezspēcīgs pienenes sīkstuma priekšā. Kāds dzirdējis, kā pienene kādam izkliedz savu problēmu? Ne. Viņa klusiņām to atrisina pati! Grib dzīvot un pūt viņai....sarauj pat viskvalitatīvāko asfaltu! Un pūš viņa uz visām vadībām un NEIESPĒJAMĪBAS TEORIJĀM.
Ak-ai Elizabete Viluma- Gražule
pievienots: 24.05.19 ( 11:16 )
2
2
Un tevi sirdsapziņa nemoka? 10 gadu garumā turēt atmiņā sāpi par tualetes papīru!? Elizabete lasa ļoti uzmanīgi, gan to, ko redz visi lasītāji, gan to, ko lasītāji neredz. 123, un Ak, raksta viena un tā pati persona.( IP =) Tikai vienā reizē tā liek lasītājiem domāt, ka ir audzinātāja no PII, bet otrā - ka ir vecāks, kuram 10 gadu garumā sāp sirdsapziņa par savam bērnam atnesto tualetes papīru. Es arī maksāju PII tikai par ēdināšanu, bet ļoti daudzas reizes aizdomājos par to, ka līdz 5 gadu vecumam valsts manam bērnam tualetes papīram vai citām lietām, kuras vajadzīgas nodarbību vadīšanai līdzekļus nepiešķir. Diemžēl, bet tas ir fakts! Pamperiem arī līdzekļus nepiešķir. Zobu pastai arī nepiešķir. Galu galā, ziepēm arī neiešķir.
Ak!
pievienots: 23.05.19 ( 20:58 )
5
3
Tukša muldēšana mums te. Kā pavisam nesen vadītāja bija vecākiem skaļi teikusi- man visi papīri kārtībā un tā līdz pensijai! lai viņai veiksme un izturība,un pats galvenais,lai nemoka sirdsapziņa!
Ak!
pievienots: 23.05.19 ( 20:53 )
6
3
Elizabet! Es neesmu audzinātāja! Es esmu mamma,kuras bērni gāja dārziņā 10 gadus atpakaļ! Izlasi uzmanīgāk,netrako! Un tajā laikā es cīnījos,bet vienmēr kā pret sienu! Un tualetes papīru nesām mēs -vecāki,nevis audzinātājas,kuras,domāju, ne mūžam neatļautos ko komentāros ierakstīt. Darbs ir svarīgāks par visu mūsu laikos.
Elizabete Viļuma- Gražule
pievienots: 23.05.19 ( 20:35 )
3
3
Nomet savus kompleksus un cietējas oreolu. Ej un cīnies!Pierādi, ka esi savu vārdu cienīga! No kā tev bail? Darbu pazaudēt? Tāds darbs, kur jānes tualetes papīrs- nav tevis cienīgs! Protams, ja tu tiešām nes. Vai nu tu darbu- vai nu- tevi darbs! Viss ir pašu rokās. Ja vadītāja tiešām ir tāda, kādu tu viņu apraksti,( personīgi es tam neticu) - bet tev ideju kā zvaigžņu debesīs, atnāc pie manis, apspriedīsim par variantiem, kā nedot labām idejai nomirt. Baidies risināt atklāti- tad dzīvo ar savām bailēm un savām problēmām tālāk.
Elizabete Viļuma- Gražule
pievienots: 23.05.19 ( 20:25 )
5
2
Jums agloniešiem ir viena tendence- ne problēmu risināt, bet ap to lakstīt un vainot visu pasauli, ka problēma nerisinās. Mācieties no auga. Kurš pienenei var aizliegt izdīgt, ja tā vēlas? Pat asfalts paveras un ir bezspēcīgs pienenes sīkstuma priekšā. Kāds dzirdējis, kā pienene kādam izkliedz savu problēmu? Ne. Viņa klusiņām to atrisina pati! Grib dzīvot un pūt viņai....sarauj pat viskvalitatīvāko asfaltu! Un pūš viņa uz visām vadībām un NEIESPĒJAMĪBAS TEORIJĀM.
Ak!
pievienots: 23.05.19 ( 20:23 )
3
2
Bet audzinātājas ir brīnišķīgi cilvēki, auklītes foršas. Par dārziņa darbīgo kolektīvu neviena slikta vārda nevaru pateikt! Malači,ka iztur to spriedzi,ko viņām uzdodam gan mēs,vecāki, gan vadītāja kā lielā priekšniece!
Ak!
pievienots: 23.05.19 ( 20:21 )
4
2
Vai Jūs,Elizabet, domājat,ka vadītāja pret Jums uzturēsies,tāpat kā pret citiem parastiem vecākiem? Nu nē tak! Ieliks vēl aglona.net Nerunājiet muļķības, tualetes papīru nesām tad un zinu,ka nes vecāki arī tagad. Un bezjēdzīga ir šī es tev,tu man muldēšana.
Elizabete Viļuma- Gražule
pievienots: 23.05.19 ( 20:18 )
2
2
Oi, atcerējos. Toreiz griezos ar jautājumu pie vadītājas, kopīgiem spēkiem visi savācām parakstus un ceļa zīme tika uzstādīta. Neviens nepēla par aktivitāti, nekaunināja par to, ka netika sasniegts, cik tika plānots- man šķiet, ka vēlme bija gājēju pāreju vai guļošos policistus un drošu stāvlaukumu. Kā arī apgaismojumu ! Jau 6 gadi pagājuši- un jautājums cilāts domē vairākkārt.Daļa realizēta, bet , daļa nekad netiks realizēta.
123-am Elizabete Viļuma- Gražule
pievienots: 23.05.19 ( 20:10 )
2
1
Vadītāja netraucēja un paldies prata pateikt. Gan individuāli, gan publiski sapulcē. Pastāsti, ko tu savai darba vietai izcīnīji? Ar kādām idejām nāci pie vadības? Kuras idejas tika noraidītas, kāpēc? Kuras uzklausītas. Kādus argumentus vadība piemin, ka trūkst tualetes papīra? Kādus faktus tu sniedzi vadībai, kāpēc trūkst papīra? Varbūt nepareizi to lieto?
123- am Elizabete Viļuma- Gražule
pievienots: 23.05.19 ( 20:07 )
1
2
Kurš jums traucēja visus šos gadus remontēt žogu? Kurš liedza no sava vārda, kā iedzīvotājai nākt uz iedzīvotāju sapulcēm un cīnīties par jaunu žogu? Kurš liedz no vecākiem salasīt parakstus? Kurš liedz, galu galā, pašai uz domi aizstaigāt un izkliegt sāpi par žogu? VADĪTĀJĀ TRAUCĒ? Ej , cīnies, izcīni un uzstādi žogu! Bet nē, caureja taču svarīgāks PII apspriešanas jautājums.Visur- facebook, internetā, domes sēdēs utt. Tur prāta pietiek piesaistīt pat deputātu, žogam deputātu izmantot prāta nepietiek. Par tualetes papīru runājot, cik tualetes papīra tev iedala? Cik tu reāli iztērē? Kāds izpētījis cēloni, kāpēc papīra nepietiek? Hroniska caureja visiem? Vai papīru kāds uz mājās no darba stiepj? Ne faktu, ne datu- vadītāja slikta. Nesen mans pašas bērns apmeklēja šo PII. Nemācēšu pateikt, cik ļoti mainījies kolektīvs, bet uz to brīdi es biju ļoti apmierināta ar PII . Ar ko nebiju, to izcīnīju. Brīdinošo ceļa zīmi ar ātruma ierobežošanu un bērniem no Satiksmes Ministrijas izcīnīju. Va
Elizabete Viļuma- Gražule
pievienots: 23.05.19 ( 19:47 )
2
2
Cienījamā audzinātāj, iznāc no savām iesaukām un sāc atklāti runāt. Sāc ar to, ka nosauc savu vārdu uzvārdu. Stādies priekšā. Nav jēgas sarunai, ja es runāju kā Elizabete Viļuma- Gražule, kuru vari zākāk, kā vien vēlies, bet es tev nevaru pat vārdā nosaukt. Tikpat tu vari būt nekas pat PII,ne audzinātāja, ne apkopēja, ne auklīte, ne vecāks, bet liet te patiesību vai puspatiesību vai pat melus. Iznāc laukā! Man aizdomas, ka drosmes trūkums tevi novedis līdz šim STULBUMAM, nest uz darbu tualetes papīru. Lūdzu, stādies priekšā un tiešām sāc risināt jautājumus, nečīksti, cik tev vadītāja slikta. Runā atklāti, tad arī kolektīvs novērtēs un vadītāja sadzirdēs. No tā, ka tu aiz maskas čiepsti, neviens jautājums nerisināsies.
Ak!
pievienots: 23.05.19 ( 18:58 )
4
1
Arī mani bērni 10 gadi atpakaļ gāja mūsu dārziņā, un problēmas bij tieši tādas pašas. Tualetes papīru nesām, balto papīru nesām, par siltumu karojām, un tikai pajautājot kautko vadītājai dabūjām pa mizu visi,ka neko nedaram. Audzinātājas nemāk strādāt, vecāki nemāk noorganizēt, vai vēl kāds joks. Tikai vadītāja balta un pūkaina. Tas no manas pieredzes.
Ak!
pievienots: 23.05.19 ( 18:52 )
4
1
Nabaga audzinātājas. Tās jau tagad norausies par visiem pasaules grēkiem, vadītājai būs dusmas jāizgāž. Nekas,tūlīt atvaļinājumā,un tad jau rūgtums nosēdīsies. Liecieties mierā ļautiņi, te klaigāšana neko nemainīs.
Ak!
pievienots: 23.05.19 ( 18:42 )
3
1
Žēl,ka tik atklāti nerunā sapulcēs neviens. Bet derētu gan, citādi viens otrs pačaukst un viss.
123
pievienots: 23.05.19 ( 17:40 )
3
1
Un tualetes papīra gadu gadiem pietrūkst! Cik mēs varam nest??? Noplukušās,salūžušās gražuļa mēbeles,dīvāni ar izlīdušajam atsperēm, rotaļlietu trūkums,darba materiālu deficīts. Drausmīgais žogs. Problēmu dārziņā līdz ausīm. Tik ļaujiet dasēdēt līdz pensijai,tad gan jau kaut kā. Apbrīnoju audzinātājas,bet tajā pašā laikā varētu vienreiz visas kopā saņemties un iet un nogāzt no krēsla lapseni. Pa vienai karojot viņas neko neizmainīs. Ja kura atļaujas ko pateikt,tautas ienaidnieks pa visu dzerevņu. Un neviens neko arī neizdarīs,tādiem cilvēkiem visi vārti vaļā,māk notureties savos krēslos lai tur vai kas. Vienmēr būs vainīgie - ja ne vecāki,tad darbinieki,vai otrādi.
123
pievienots: 23.05.19 ( 17:33 )
3
0
Un ko Tu, Elizabet iesaki audzinātājai darīt? Iegādāties mājās printeri-kopētāju darba vajadzībām. Tās nav bobu runas. Un ar Valaini te nav nekāda sakara. Un ja iestādē nav kārtības,kā Tu saki,ja ir problēmas,tad tiešā saistība ar to ir vadītājai,tapēc jau ir vadītāja,la risinātu problēmas un rūpētos par darbinieku un bērnu labklājību,lai celtu PII imidžu! Un ja netiek ar to galā,lai iet un dastrādā līdz pensijai par audzinātāju,un lai dod vietu jaunajiem,nebūs nervi jamaitā ar nemākuļiem.
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 23.05.19 ( 14:21 )
1
0
Oi, nezinu ar ko runāju, bet tik un tā... Oi. Par gudru nenosauksi audzinātāju. Man patiesi žēl deputātu A. Valaini, kurš ietekmējams no bobu runām. Izskatās, ka neba vadītāja ir PII problēma. Es tur redzu daudzas citas problēmu paralēles.
123
pievienots: 23.05.19 ( 14:14 )
1
0
Kas tā par vadītāju, kurai padotie ir tikai stulbeņi. Domājat ko runājat.
123
pievienots: 23.05.19 ( 14:12 )
3
0
Un tieši tapat kā Tu, tapat arī vadītāja ,neko vairāk izdarīt nevar, kā tikai nosaukt visus par stulbiem, tur nu jums sapas.
123
pievienots: 23.05.19 ( 14:10 )
4
2
Oi, Elizabet! Ne Tu zini kas notiek PII, ne Tu zini vadītājas attieksmi pret visiem darbiniekiem. Vari Tu te faktoties līdz nelabumam. Tātad vecāki iesim un piesaistīsim līdzekļus un uzlabosim apstakļus,bet vadītaju , nedod Dievs , paaiztiksim,lai tik nosēž līdz pensijai. Murgs. Vienmēr ir viena un tā pati atbilde it visā - deputāti nedod naudu. Un pamegini pateikt ko pretī,tad tu arī papīru nesīsi no mājām,ne tikai kopēsi uz loga,lai varētu realizēt facebook izpētītās vadītājas idejas. Bet galvenais,lai idealā vadītāja nosēž līdz pensijai, a mēs sakārtosim,renovēsim, inovēsim utt. Nu nepareizi Andris dara to visu nesmukumu liekot soc.tīklos,tas ir vairak nekā skaidrs. Bet ka jau te viens teica,nav tik balts kā krāso, vadītāja nevada,vadītāja nosēž.
Otra daļa
pievienots: 22.05.19 ( 21:58 )
0
0
Video par Aglonu, pozitīvā blobdīne- problēma, draudzenes- tauta, kas to apspriež. A poļubomu kuras.
pievienots: 22.05.19 ( 21:46 )
0
0
Vecākam Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 22.05.19 ( 21:31 )
2
1
Nu, pietiekami,, piefaktoju,,? Vai vēl pafaktot? Faktoju, jo ir fakti ar ko faktot. Manī nav nekāda aizvainojuma. Tam nav pamata. Ja tu par kastaņiem, tas humora pēc. Patīk faktot ar citu radītām faktu detaļām. Vienkārši man kastaņi kā ēdiens ļoti garšo. Patīk, kad kastaņi zied. Ar kastaņu dēatīšanu saistītas jaukas, jautras un amizantas atmiņas.. Bez aizvainojuma, bet ceļā malā kastaņi izskatītos daudz tīkamā par priedēm. Tur pat šaubu nav. Cits jautājums, vai tie tur vispār vajadzīgi, bet salīdzinājumā uzvarētu kastanis. Par gardiem, ziedošiem kastaņiem. Bez stulbumā asumiem.
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 22.05.19 ( 21:22 )
3
1
Man nevienā izglītības iestādē, kur strādāju, vadība neliedza attīstīt prasmes līdzekļu piesaistē. Neviens direktors neteica, aizver durvis ar ideju par finansējuma piesaisti. Nekad. Esmu simtu procentu pārliecināta, ja kāda no audzinātājām nāktu ar savām idejām par finanšu piesaisti, arī PII vadība laukā nedzītu.Laiks būtu audzinātājām no iekšienes izrādīt līderību. Citādi pēc 2 gadiem vadītāju būs jāieliek no malas. Drīz jāsāk pielietot kompetenču pieejas modelis. Pirmais no veiksmes faktoriem, saliedēts kolektīvs. Ja nebūs, par kompetencēm var aizmirst.
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 22.05.19 ( 21:14 )
2
2
Kurš deputātam A. Valainim, kā vecākam, liedza PII līdzekļus piesaistīt? Viņš vispār uz sēdēm, kur strādāja pie 2019.budžeta reizēm neieradās.
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 22.05.19 ( 20:20 )
2
1
Galvenajai cemmei varu teikt vienu, ja bērnu audzināsi pēc metodes,..... paskaties ko šodien vajadzēs vemt, tad skaļā programma par bērniem, kuri būs mūsu vecumdienās atbalsts, vari aizmirst. Vecumdienām būs vieni kastaņi.
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 22.05.19 ( 20:15 )
2
1
Nevajag savus kompleksus norakstīt uz fantāzijām par Elizabetes uzmestajām cemmēm.
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 22.05.19 ( 20:12 )
2
1
Paldies par komplimentu, bet es ne Fakts. Būšu rupja. Ja PII ir audzinātāja, kura ir tik stulba, ka strādā kā laikmetā, kurā nebija kopētāja, tad ar šo audzinātāju pašu ir problēmas. Gribētu pajautāt, ko dara un, kurš bērnus pušķa tā tajā laikā, kamēr tā audzinātāja vizinās Laika mašīnā?
Vecāki
pievienots: 22.05.19 ( 17:09 )
6
2
Ne viss ir tik balts kā te tiek slavēts. Pašu bērns iet dārziņā un ir labi zināmi fakti par vadītājas darba stilu.Piekrītu Fakta komentāram par to kādi darbi un līdzekļi piesaistīti un izdarīti. ir redzami tikai vadītājas floristikas darinājumi,bet tas ka durvis čīkst,ventilācijas nav,bērniem jāsalst rudenī tas no vadības puses netiek ņemts vērā. Pat novada bērniem iestāties ir grūti dārziņā,jo redz vietas nav.Nav- jo tiek ņemti pēc deguna.Nerunāsim par vadītājas zināšanām domes izdotajos noteikumos par pirmsk.izglītību.nav jau par ko paldies pat teikt.piekrītu šeit esošajiem viedokļiem.
Faktam
pievienots: 22.05.19 ( 15:50 )
1
0
Tas saucas - neaiztiksu es jūs, tik neaiztieciet mani. Un tā līdz pensijai.
Faktam
pievienots: 22.05.19 ( 15:48 )
4
2
Oi, Elizabet, nu ja jau Tu uz kādu uzmeti cemmi,tad Tev vienalga lai ko darītu un pret ko būtu,ka tik pret Tevis aizvainotāju! Nu kādus līdzekļus vadītaja pēdējo gadu laikā piesaistījusi PII? Kādi uzlabojumi veikti? Krāsas printerim trūkst,audzinātājas parkopē uz loga ar zīmuli vajadzīgos materiālus. Normāli tas ir? Kādas inovācijas vai renovācijas PII? Absolūti nekādu! Ka tik NOSĒDĒT līdz pensijai,un tad lai vai kas. Nu ir man taisnība. Un Tu, Elizabet,vari faktoties cik gribi.
Fakts
pievienots: 22.05.19 ( 14:06 )
2
0
Ko īsti tu gribi, lai PII izdarītu? Dārziņš kā dārziņš. Kā visi apkārtnes dārziņi. Tāda sajūta, ka tajā iestādē ir viena kastaņām, kurā laiku pa laikam satikās ar domes kastani.abi sāņus patrin un pietrin publisku caureju.
Fakts jautā jautājumam
pievienots: 22.05.19 ( 13:59 )
1
0
Lai visi saprastu, ka tu melo, nosauc, kādu no vadītājas pienākumiem PII nepilda? Vai tu pēc Valaiņa metodes, vispirms pieņemsim lēmumu dēstīt kokus, tad domāsim, kādus. Vispirms izdzīsim un atlaidīsim, tad izdomāsim un piemērosim pamatojumu.
Fakti
pievienots: 22.05.19 ( 13:55 )
1
1
Lai mīkstais Andrīts tad publiski arī to pasaka. Ne kūdī mani pie dārziņa vārtiem. Tikai lai neaizmirst, ka ikvienu viņa sarakstā iefīrēto darbinieku arī var tik pat bezkaunīgi un nepatiesi apmelot. Gan Facebook, gan savos iesniegumos.
Jautājums
pievienots: 22.05.19 ( 11:06 )
2
3
Nu nav PII vadītāja,nu nevada viņa. Un nav nekas slikts nostrādāt līdz pensijai,bet viņa cilvēks nosēdējusi visus gadus facebook un tagad arī grib mierā nosēdēt. Ko viņa kā vadītāja dārziņa laba izdarījusi? faktus, lūdzu?! Es nezinu.
Elizabete Viļuma-Gražule
pievienots: 22.05.19 ( 08:19 )
1
0
Melot Facebook nav melnā PR rādīšana?
Mamma
pievienots: 22.05.19 ( 07:57 )
2
0
Melnā PR radītāji jūs esat. Šo frāzi video saka šis pats deputāts. Facebook apgalvo to pašu. Pareizi saka, puika masku nometa. arty:
Mamma
pievienots: 22.05.19 ( 07:52 )
2
0
Man aglona.net fakti ir saprotami, pārredzami.Kādus faktus min deputāts? Nekādus!
Mamma
pievienots: 22.05.19 ( 07:50 )
3
3
Es neticu šī deputāta baltām domām. Ko viņš aizstāv? Bērnu veselību? Kādā veidā? Vecāk2, lūdzu paskaidro.
vecāks 2
pievienots: 22.05.19 ( 00:55 )
4
2
tiešām muļku ciems. Vai tad, kad kaut kas notiks ar sliktām sekām, ķersies klāt kurš neredzēja, neko neierosināja utt. Te cilvēks mēģina aizstāvēt savu un citu bērnu veselību, bet aglona. net nezin kāpēc nostājas tajā pusē, lai visu nesmukumu piesegtu. Kas noticis? Citreiz ne par ko, par sūda sveicienu, vai izteicienu aglona.net visus aprej, bet šeit ir fakti, kurus noliedz. Lūk jautājums jums neatkarīgai platformai pēdiņās. Melnā PR radītāji jūs esat.
Kastanim
pievienots: 21.05.19 ( 23:28 )
2
0
Kāds jautājums, tāda atbilde. Ar stulbumu pret stulbumu. Šāda veida iesniegumu pēc būtības vispār skatīt nevajadzēja. Pūt un palaid, deputāts kā pīle. Palasiet Facebook. Ja izskatītu vienpersoniski, Andrīts atkal būtu apbižots. Daudzpersonisku, atkal slikti. Atkal pārmetumi sēdē. Pareizi darīja, ka sūtīja tur, kur sūtīja. Uz SIK komiteju, lai Andris visiem visu vēlreiz apskaidro. Kāpēc caureja, kur caureja, kam caureja un no kā caureja. Slimnīcā iemeslu neatrada, vajadzēja dot iespēju Andrim atrast. Arī neatrada. Žēl, bet tik daudzsološi plītēt Facebook ā. Bez papeirim iz rezultātu. Ņi pareiza papeira sastoda, ņi rezultātu sasnīdz.
Sūtītājs
pievienots: 21.05.19 ( 21:27 )
3
2
Baranka Butevicam-aizsūtīju tur kur aizsūtīju,nu kā nu kā tā var izteikties priekšnieks?Varbut tā visus dokumentus?kur sanāca tur aizsūtīju,kur aizmirsu tur nesūtīju...cirks tochna
Fui
pievienots: 21.05.19 ( 14:49 )
0
0
Kā Kivičs.Vienalga ko runā, galvenais būt notikumu zvaigznei.
vecāks
pievienots: 21.05.19 ( 12:18 )
1
0
Nu, tad jau Andrim tiešām nav caurejas problēma, bet vadītājas vajāšana. Maskas nomestas? Kas tur peļams, ja cilvēkam divi gadi līdz pensijai un viņš vēlas to sagaidīt darba vietā, kurā strādāja 40 gadus. Tas nav noziegums. Vadītājs tāpēc vajadzīgs, lai vadītu nevis darbinieku vietā strādātu. Trīs bērnus vadāju uz šo dārziņu. Ar visu biju apmierināts. Paldies kolektīvam! Visiem paldies!
anna(īstā)
pievienots: 21.05.19 ( 11:42 )
7
1
Tā vadītāja dārziņa labā pirkstu nav pakustinājusi, viss tiek novelts audzinātājām un citiem darbiniekiem. Tas nu ir skaidrs. Viņai ir viens teikums - man vajag nosēdēt līdz pensijai! Nu tad sēž ar! Bet stāsts nav par to...
Ha
pievienots: 21.05.19 ( 08:35 )
2
1
Tik daudz papīru. Visi bez rezultāta. Galvenais kādu apsaukt. It kā tas nodrošinātu labāku rezultātu. Vārdi bez seguma. Jurists ar tādu gramatiku? Juris, kur izvietosi komatu? Apžēlot nevar nošaut! Viens sīks ķeburs komats, bet tik dažādi iznākumi. No iesnieguma izriet, ka tu- kā deputāts- kopā ar bērniem slimoji ar caureju un vemšanu.
sportists
pievienots: 21.05.19 ( 08:09 )
2
0
Andri, es zinu, kad tev kā deputātam būs pieņemšana. Ja kādam vajadzēs, tas tevi sameklēs individuāli . Nevajag mūs ganīt pie dārziņa vārtiem, veikalā un sporta laukumā. Tā ir politiskā uzmācība.
sportists
pievienots: 21.05.19 ( 08:06 )
2
0
Ar šo deputātu pēdējā laikā kaut kas nelāgs noticis. Vai nu, beidzot, atklāt pilnībā sevi, vai nu sasirdzis. Laba piezīme izskanēja, kad deputāts Viļumas kundzi pielīdzināja kastaņām. Pats nemanot, ka tieši viņa paša uzvedība asa kā kastanis. Labi, Viļumas kundze. Viņa savus asumu nekad neslēpa,lieki nedemonstrēja un bez vajadzības nedzēla. Valaiņa kungs dzeļ pa labi un pa kreisi. Bez pamatojuma,argumentiem.vairāk izskatās, ka dzeļ, jo par kaut ko aizvainots. Par ko? Izskatās, ka pats nezina. Bērnišķīgs kašķīgums. Zaudēja visu cieņu un vīrišķību. Piedodiet par atklātību, bet tā to redz daudzi.
Vecāks
pievienots: 21.05.19 ( 07:08 )
1
1
Izskatās ka Valaiņam pašam ir škidrais, taisnības cīnītājs atradies. Grib izēst vadītāju lai vatētu iefīrēt viņas vietā kādu savu radinieci. Vot i viss.
Silvai
pievienots: 20.05.19 ( 16:40 )
0
0
JĀSŪDZĀS DEPUTĀTAM, LAI RISINA!
Silva
pievienots: 20.05.19 ( 15:39 )
2
0
ari es mokos ar caureju jau nedelu
paldies
pievienots: 20.05.19 ( 15:35 )
1
0
Slikti, ka pirms cilvēki balotējas tiem nav jāiziet obligātie kursi. Cilvēkam augstākā juridiskā izglītība, bet iesniegumā tāda ,,gramatiskā caureja,,.
paldies
pievienots: 20.05.19 ( 15:31 )
1
1
Paldies aglona.net par faktu apkopojumu. No sēdes video nevarēja saprast, ko īsti vēlas deputāts. Aglonā klīst dažādas baumas. Paldies,ka liekat cilvēkiem domāt līdzi. Ko lai dara, ja jauno deputātu kvalitāte tik augstā līmenī. Uz citu kauliem vēlas celt savu vārdu???? No skata it kā vīrietis, bet rīcības......?????? Vai bērniem caureju ārstē ar meliem, bērnu,vecāku, iestādes un domes publisku pazemošanu???
Jautājums deputātam
pievienots: 20.05.19 ( 13:37 )
6
2
Deputāt, kādi ir tavi patiesie mērķi? Nemelo, ka kaut ko sakārtot. Varbūt, kādu iekārtot?