15.08.14 ( 15:57 )   |   Pievienoja: Arturs Gražulis   |   Raksts skatīts 3097 reizes   
NEWS IMAGE


  Pievienoti 71 komentāri | Pievieno komentāru


Kopā ir pievienoti [ 71 ] komentāri

    Alex - 30.12.17 ( 10:50 )
Sveiki, vai jums ir nepieciešams steidzams aizdevums? Es varu apkalpot jūsu finansiālās vajadzības ar mazāku atmaksas problēmu, tāpēc mēs finansējam tikai 2%. Neatkarīgi no jūsu apstākļiem, pašnodarbinātajiem, pensionāriem, ir slikts kredītreitings, mēs varētu palīdzēt. Sazinieties ar mums šodien: alexloanservice@yahoo.com

    Mr john - 06.11.17 ( 16:16 )
Labdien, jums šodien ir steidzami nepieciešams aizdot, e-pastu mums tagad: johnwilliamstrustfirm@gmail.com

    Eric - 30.10.17 ( 13:13 )
Vai jums ir nepieciešams steidzams aizdevums, lai atrisinātu jūsu finansiālās vajadzības, mēs piedāvājam aizdevumu no $ 5000 līdz $ 10,000,000.00 Max, mēs esam uzticami, efektīvi, ātri un dinamiski, bez kredīta pārbaudēm, 100% garantējam Mēs piedāvājam aizņēmējus aizdevumus saskaņā ar visiem noteikumiem šeit. mēs arī izsniedzam kredītus eiro, sterliņu mārciņās un dolāros. Procentu likme, kas piemērojama visiem 2% aizdevumiem, ja jūs interesēties, atgriezieties pie mums Via (erickmoore937@gmail.com) ar šādu informāciju: Tavs pilnais vārds: Valsts: pilsēta: adrese: Nepieciešamais kredīta apjoms: ilgums: Vecums: sekss: Nodarbošanās: Telefona numurs:

    Eric - 30.10.17 ( 13:06 )
Vai jums ir nepieciešams steidzams aizdevums, lai atrisinātu jūsu finansiālās vajadzības, mēs piedāvājam aizdevumu no $ 5000 līdz $ 10,000,000.00 Max, mēs esam uzticami, efektīvi, ātri un dinamiski, bez kredīta pārbaudēm, 100% garantējam Mēs piedāvājam aizņēmējus aizdevumus saskaņā ar visiem noteikumiem šeit. mēs arī izsniedzam kredītus eiro, sterliņu mārciņās un dolāros. Procentu likme, kas piemērojama visiem 2% aizdevumiem, ja jūs interesēties, atgriezieties pie mums Via (erickmoore937@gmail.com) ar šādu informāciju: Tavs pilnais vārds: Valsts: pilsēta: adrese: Nepieciešamais kredīta apjoms: ilgums: Vecums: sekss: Nodarbošanās: Telefona numurs:

     ANDY COLE - 27.09.17 ( 08:45 )
Sveiki     Vai jums ir nepieciešams steidzams aizdevums, lai atrisinātu savas finansiālās vajadzības? Mēs piedāvājam aizdevumus no 2000 līdz 50 000 000,00, mēs esam droši, spēcīgi, ātri un dinamiski, bez kredīta pārbaudes un piedāvā 100% garantijas ārvalstu aizdevumus šī pārskaitījuma laikā.     Mēs arī izsniedzām aizdevumu visām valūtām ar 2% procentu likmi visiem aizdevumiem .... Ja esat ieinteresēts, atgriezieties pie mums, izmantojot šo e-pastu. Lūdzu, atgriezieties pie mums, ja tas ir ieinteresēts, izmantojot trustfirm2010@gmail.com Sveicieni, Andija Koles kungs trustfirm2010@gmail.com

    Collins Mark - 01.08.17 ( 04:51 )
Laba diena visiem, Mans vārds ir Collins Mark es esmu no ASV, Florida, un es esmu šeit, lai sniegtu īsu stāstu par aizdevuma liecību es saņēmu no Hannibal Smith aizdevumu fondu. Dažas dienas atpakaļ, kad es saņēmu e-pastu no šī uzņēmuma, es meklēju legitētu aizdevuma aizdevēju, un viņi man iedeva ātru aizdevumu. Pieteikšanās uz ātru aizdevumu šodien e-pasta kontaktu: (collinsmark420@hotmail.com) .. dalīties šo labo ziņu un saņemt savu aizdevumu šodien.Stay svētīts.

    ROBERT CLIFFORD - 01.08.17 ( 04:18 )
Vai jūs esat biznesa vīrietis vai sieviete? Vai jums ir nepieciešama nauda, ​​lai sāktu savu Bizness? Vai jums ir nepieciešams aizdevums, lai nokārtotu savus parādus vai samaksātu par saviem rēķiniem Vai sāciet jauku biznesu? Vai jums ir nepieciešama nauda par jūsu projektu? Mēs piedāvājam Nodrošināti aizdevumi jebkurā apjomā un visā pasaulē (privātpersonas, Uzņēmumi, nekustamais īpašums un juridiskas personas) mūsu likme ir 2% Teicami. Pieteikumu atbildēm un vairāk informācijas sūtīt uz Šāda e-pasta adrese: (worldwidemicrofinancebank@gmail.com MŪSU PIEDĀVĀJUMS IEKĻAUTS 1). Biznesa aizdevums 2). Mājokļa kredīts 3). Personīgais kredīts 4). Mortage kredīts 5). Parādu konsolidācija E.T.C. MŪSU VISION Būt par vadošo un vēlamo kredītu aizdevēju MŪSU MISIJA Nodrošināt inovatīvu un pieejamu aizdevumu un labus pakalpojumus, kas maksimizē Ieinteresētajām pusēm. MAKSĀJUMA REŽĪMA Tiešais maksājums: 1,5% atlaide Hipotekārā izvēle: 30% pašu kapitāls, 70% hipotēka Aizdev

    Hmm - 11.07.17 ( 18:30 )
A kāpēc kādam būtu jāizmitina svētceļnieki???Viņi nāk paši savas gribas vadīti,tā nav ne pagasta ,ne baznīcas problēma.Nekad nav dzirdēts,ka Vatikàns vispasaules svētceļniekus izmitinātu

    mr john - 11.07.17 ( 17:08 )
Vai jums šodien ir nepieciešams steidzams aizdevums, lai veiktu uzņēmējdarbības investīcijas vai samaksātu rēķinus? Sazinieties ar mums pa e-pastu: johnwilliamstrustfirm@gmail.com

    Bob Williams - 21.07.16 ( 01:56 )
Hello Sir/Madam, Jums vajag steidzamu kredītu, lai uzsāktu uzņēmējdarbību, vai jums ir nepieciešams kredīts refinansēt, jums nepieciešams aizņēmumu, lai nomaksātu parādu? Vai jums ir nepieciešams iegādāties mašīnu vai māju aizdevumu? Ja jā, jāuztraucas ne vairāk, mēs piedāvājam visu veidu aizdevumu pieņemamām procentu likmi bez kredīta pārbaude! sazinieties ar mums šodien, izmantojot telefona numuru (+ 1-617 934 1393) e-pastu. (co.operateloanservice@gmail.com) paldies. Mr Bob Williams

    banco - 06.03.16 ( 01:33 )
UniCredit Finance uznemumi 777 # Romas dzelzcela stacija Road, italy Tel: +393512646127 Laba diena visiem izlasot musu post online es sanemšanu no e-pasts. Paldies, lai atbildetu uz manu reklamu. Vispirms laujiet man iepazistinat sevi uz jums esmu Mr.Mr.Kenneth E Credit Company. Attieciba uz e-pastu, mes esam gatavi piedavat aizdevumus sabiedribas locekliem par 2% gada, bez jebkadam parbaudem un kreditu melnaja saraksta. Mes pieškirt kreditu, kas ir robežas £ 5,000.00 lidz £ 40,000,000.00 no Apvienotas Karalistes. Mes piedavajam bezmaksas aizdevumus, jo es bijas Dieva, un aizdevejs nevar pienemt chances.only intereset personai butu contanct mums uz musu privety e-pastu: (edwardkennethcredit@gmail.com) Mes dodam aizdevumus privatpersonam, uznemumiem un sadarboties neatkarigi no vinu gimenes stavokla, dzimuma, religijas, un vieta, bet ir jabut juridiskai nozime atmaksat aizdevumu noteiktaja laika, un stingri, lai butu cienigs uzticibas .. Paldies par sapratni.. Sveici

    Marina Kulabuhova NO Grāveriem - 22.08.14 ( 21:32 )
Gražuļa telefonu arī Aglonas prāvests Daumants dala pa labi, pa kreisi svētceļniekiem . Ko Gražulis ? Nevar paņemt pie sevis veselu svētceļnieku armiju Iepriekšējais prāvests Stepiņš pats vienm€r pats atrada risinājumus svētceļnieku izmirināšanai zem jumta.

    Marina Kulabuhova NO Grāveriem - 22.08.14 ( 21:22 )
Agolonas priesteris Daumants Abrickis nekad savos apartamentos nelaidīs iekšā svētceļkiekus! Savu AGLONAS dzīvokli Daumants Abrivkis nevienam neizīrē, bet tas viņa dzīvoklis Aglonā stāv tukšs. Vienam vietējam iedzīvotājam Daumants Abrickis uzprasīja šausmīgi augstu īres maksu. Nez, vai bīskaps Bulis šo visu zin?

    Marina Kulabuhova - 22.08.14 ( 21:13 )
Tieši tā, Daumants Abrickis svētcēļniekiem like meklēt naksmājas pie vietējiem. Un svētceļniekiem nav naudas. Jo , ja viņi iet ar kādām 2 nedēļas, kur gan viņi, ejot ar kājām, nopelnīs naudu? Tad nu Aglonā svētceļnieki ar kājām atnāk tādi, kādi ir, bezpalīdzīgā stāvoklī. Kāpēc Aglonas sociālais dienests tad kā štrauss galvu ierok zemē un izliekas trūcīgo svētceļnieku problēmas neredzam? Jo svētceļnieku vidū ir gan 2. grupas gan 3. grupas invalīdi un trūcīgās personas, kurām ir tiesības saņemt social palīdzību arī Aglonā. Kāpēc Aglon netika uztādīts taksofons? Teltīs guļošajiem svētceļniekiem teleoni bija izlādējušies un tad te svētceļnieki prasīja no citiem piezvanīt.

    annai - 22.08.14 ( 20:21 )
Nosauciet kādā veidā attīstās vietējo uzņēmēju bizness, ja ir spiesti uzņemt svētceļniekus par brīvu ? Tā nav attīstība un atbalsts, bet gan vietējo uzņēmēju izmantošana. Kad šie paši cilvēki brauc uz Aglonu ārpus svētku laika, viņi nespēj saprast, kāpēc tik pēkšņi uzņēmēju attieksme mainījusies, pieprasot par naktsmājām naudu. Tā ir reālā situācija. Ar to vietējie uzņēmēji ir samierinājušies un nebrīnās, ka par savu viesu namu vēlāk dzird sliktas atsauksmes.

    anna - 22.08.14 ( 15:16 )
Ļoti labi,vismaz attīstās vietējo uzņēmēju bizness.

    Dana - 22.08.14 ( 15:13 )
Taapat domaa arii Aglonas daudzes praavests Daumants Abrickis. Vinjs sveetceljniekiem iedod vieteejo uznjeemeeju telefona numurus un tad lai sveetceljnieki meklee naktsmajas pashi pie vieteejiem iedziivotaajiem. Manu telefona numuru un adresi arii Daumants iedevis bija 12 cilveekus lielai sveetcelnieku grupai. Nu izmitinaajaam vinjus . Ko tur paarmest.

    anna - 22.08.14 ( 15:04 )
Es tomēr uzskatu,ka svētceļniekam pašam ir jādomā par to kur gulēs un ko ēdīs,nav neviena pienākums viņiem to nodrošināt.Kāpēc lai man būtu jāuztraucas par to? Vai esmu vņiem ko parādā? Es pat ciemos braucot noskaidroju kur gulēšu,kur nu vēl ja braucu neaicināta.

    Siģita - 21.08.14 ( 17:11 )
2014.gada svētceļnieki uz Aglonu !

    Zakons - 21.08.14 ( 17:11 )
Tas informācijas centrs ir ar kādām noteiktām funkcijām, kuras tam būtu vai ir jāpilda, nedomāju, ka katrā sīkumā ir jāskrien pie priestera, bet ja tur darbojas vietējā skolotāja, tad diez vai cilvēks strādādams bez atvaļinājuma gan skolā, gan informācijas centrā Bazilikā, tāpēc darbs kaut vienā vietā - nav kvalitatīvs, sanāk, ka protams vēl papildus strādājot Aglonas vidusskolā ir jāizdabā direktorei Šatilovai, grūti sanāk būt divu kungu kalpam! Vai tad skolā darbs ir atpūta? Vienā sanāk ļoti labi - otrajā kā vajag dzirdēt tā arī pasaka, visas skolotājas arī Streiķe bijusī skolotāja, bet nevar atrast kopīgo valodu, sanāk apmēram tā, kā sanāk.

    Lāse - 21.08.14 ( 16:32 )
Pašvaldība ar suņiem nespēj tikt galā, kur nu vēl ar cilvēkiem!Fui!Piekrītu Viļumas kundzei, ka Aglonas pašvaldība lielās ar svētvietas statusu kā Lembergs ar savu hūti.Tikai atsķirība ļoti liela, Lembergs prot gan lielīties ar hūti, gan nesat to, gan kopt. Tāpēc arī lielās!Aglona pagaidām tikai iemācījusies lielīties!Gan novada dome, gan bazilika!Šis jautājums nebija sakārtots arī tad, kad H.Streiķe bija par pagastveceni.

    Inga :)) - 21.08.14 ( 14:47 )
Turpinu: Lielajām svētceļnieku grupām dodas līdzi kravas auto, kad ved visu garo ceļu gan teltis, gan guļammaisus. Tāpēc lielās svētceļnieku grupas kurās ir 20 cilvēku un vairāk, guļ teltīs. Bet mazās svētceļnieku grupas 2 līdz 5 cilvēki (aptuveni) nes visas mantas uz saviem pleciem visu garo ceļu. Tāpēc jau sanāk situācija, ka tieši mazajām svētceļnieku grupām nav līdzi telšu, kur gulēt. Būtu jauki, ja Aglonas pašvaldība par šīm problēmām būtu informēta .

    Inga no Aglonas. - 21.08.14 ( 14:23 )
Lasīju to rakstu. Tā ir skaudrā realitāte ik gadus. Rūta Giluče (vietējā skolotāja) melo acīs skatīdamies. Kad svētceļnieki atnāk lūgt naktsmājas 10. augustā pie viņas uz baziliku, viņa neatrod nekādu risinājumu, kur izguldīt tos 2-3 svētceļniekus. Savukārt Aglonas draudzes prāvests Daumants Abricis saka, lai tak svētceļnieki meklē naktsmājas saviem spēkiem,ja nav telts paņemta līdzi.. Rezultātā tie 2 vai 3 svētceļnieki meklē palīdzību pie vietējiem iedzīvotājiem. Jo, pa ceļam, dodoties uz Aglonu, svētceļnieki guļ gan skolās, baznīcu telpās vai pie ģimenēm. Pa ceļam svētceļnieki guļ zem jumta,kamēr iet uz Aglonu. Tāpēc jau telts pa ceļam uz muguras liekas lieks smagums,jo pa ceļam guļ telpās.

    Zakons - 21.08.14 ( 14:13 )
Protams, ka iedzīvotāji svētceļniekus var uzņemt tikai savu iespēju un kā rakstīja Elizabete Viļuma, arī savas un pašu svētceļnieku drošības interesēs. Drošību ir janodrosina varas iestādēm. Arī dome, kas visur lielās ar Aglonu kā svētvietu, paredz visādos attīstības plānos, tad , lai dara, ja šis jautājums ir prioritārs. Palasiet www.kasjauns.lv/lv/zinas/162697/aglonas-iedzivotaja-svetcelnieki-guleja-kapnu-telpas-viniem-nebija-ko-est tur ir tā kā izteiktas pašvaldības domas, redzējums?

    Inga no Daugavpils ielas (Aglonas) - 21.08.14 ( 13:45 )
Kā jau iepriekš minēju,iespēju robežās cenšamies palīdzēt svētceļniekiem ar naktsmājām.Tas ir malkas šķūnis, veranda un viena neapdzīvota istaba mūsu mājā.Nožēlojami,ka Aglonas Bazlikas infocentra darbinieceRūta Giluče nepiedāvā nekādu risinājumu tiem svētceļniekiem,kuri Aglonu sasniedz 10-11.augustā,kuriem nav telšu un Katoļu skola vēl ir tad slēgta.Svētceļnieki paši nodrošina sev pārtiku,ūdeni viņiem līdzi ir savi guļammaisi,tāpēc nekādu problēmu man iepriekšējos gadus ar uzņemtajeim svētceļniekiem nav bijis.Cik nu viņi pie manis šķūnī, verandā un istabā ir pārnakšņojuši un viss. Arī nākamo gadu pie sevis uzņemsim 4 līdz 6 svētceļniekus, bet ne vairāk.

    Elizabete Viļuma - 21.08.14 ( 12:26 )
Ja svētceļnieki ir bazilikas PROBLĒMA, tad novada iedzīvotāju labsajūtas, drošība u.c. šajos svētkos nav bazilikas problēma, bet gan novada pašvaldības funkcija.

    Elizabete Viļuma - 21.08.14 ( 12:17 )
ILZEI TAISNĪBAS !Svētceļnieku jautājums nav sakārtos, un tas būtu jāsakārto! Ja svētceļnieku jautājums nav novada domes vai bazilikas jautājums, tad nav ko SKAĻI SAUKTIES PAR SVĒTVIETU UN VISOS NOVADA DOMES ATTĪSTĪBAS DOKUMENTOS TO PIEMINĒT KĀ VIENU NO GALVENAJĀM PRIORITĀTĒM ! Sanāk tā, ka Aglona LIETO smalku HŪTI, bet nespēj to nedz PIEDIENĪGI LIETOT NEDZ UZTURĒT KĀRTĪBĀ ! Ja svētceļnieki mitinātos tikai pa bazilikas teritoriju, varbūt tā būtu tikai bazilikas problēma, taču viņi nakšņo visā Aglonas novada teritorijā. Privāto māju pagalmos, privatizētu dzīvokļu māju kāpņu telpās.... Ja prātīgi visu izplānot, svētceļnieku problēmu varētu atrisināt.TIKAI NE ESOŠĀ VARA, KURA BAIDĀS NO ATBILDĪBAS ! Bazilikas esamība Aglonas novadā radījusi PIEVIENOTO VĒRTĪBU NOVADAM, bija jāprotas arī novada domei kaut reizi gadā sniegt izpalīdzīgu roku bazilikai. Ja svētceļnieki ir bazilikas PROBLĒMA, tad novada iedzīvotāju labsajūtas, drošība u.c. šajos svētkos nav bazilikas problēma, bet g

    Ilze no Aglonas - 21.08.14 ( 10:44 )
Es rakstīju uz portāliem, jo šie svētceļnieku nakšņošanas jautājumi ir jāsakārto, lai svētceļnieki neguļ pa kāpņu telpām un lai te svētceļnieki vietējiem iedzīvotājiem neprasa naktsmājas . Piemēram, katoļu rīkotajos Francijas Tezē pasākumos svētceļnieki guļ gan skolās, gan pie viesģimenēm mājās. Ja svētceļnieku grupa atnāk 10,11. augustā, Aglonas bazilikas pienākums ir ierādīt svētceļniekiem naktsmītni. 11. augustā iegāja arī liela grupa no Viļāniem. Daži Viļānu svētceļneki meklēja, kur palikt Aglonā, jo nebija līdzi telšu.

    anna - 20.08.14 ( 16:06 )
Tu,Ilze,saprati ko pierakstīji komentārā 10.59? vai tu esi tā Ilze,kura vienmēr pillā?

    Ilzei no Aglonas - 20.08.14 ( 14:38 )
Jau šīs autores Ilzes raksti ir izvietoti lielajos Latvijas portālos, vēl rakstīts, ka svētceļniekiem nebija ko ēst, tāpēc jāložņā pa miskastēm? Vai tik tu Ilze, tajos, kas ložņāja pa miskastēm, neatpazini dažu labu tieši Aglonas iedzīvotāju, kuri to daži dara regulāri, un tās ir atpazīstamas personas, tad varēji arī paziņot par šiem miskastniekiem novada domē pa taisno vai policijai, ir visādi dienesti kur tu varēji griezties, jo ja tu esi no AGLONAS TAD TU ŠOS MISKASTNIEKUS LABI PAZĪSTI, dažu laikam pat zini gan pēc izskata, gan varbūt ..., bet gribējās lielāku skandālu? Vai Aglonieša laikā, kā tu uzsver, neviens/a neložņāja pa miskastēm?

    Ilze no Aglonas - 20.08.14 ( 10:59 )
Nezinu par samaksu, bet, ja Rīgas jēkaba katedrāles prāvests pārskaitīja naudu Aglonietim par svētceļnieku izmitināšanu vienā no istabām, tad kāpēc Aglonietis atvēlēja tikai vienu istabu? Jo kur gan, ejot ar kājām 2 nedēļas no Rīgas uz Aglonu , svētceļnieki ņems naudu? Un, pats bīskaps Bulis jau Aglonā ir no 10. augusta, tas nozīmē to, ka arī tai slavenajai ģimnāzijai jābūt atvērtai no 10. augusta, jo no 10. augusta sākas svētku Sv. Mises Aglonas bazilikā.

    anna - 19.08.14 ( 19:36 )
Vai to, cik šīs grupas samaksāja Aglonietim par atļauju uzturēties savā mājā, arī Ilze zina?

    Ilze no Aglonas - 19.08.14 ( 16:37 )
Labi zinu, ka šogad daudz aprunātais A. Aglonietis savā mājā (atvēlēja vienu istabu) ielaida vienu svētceļnieku grupu 30 cilvēkus no Rīgas Sv. Jēkaba katedrāles. Ap 10 cilvēku gulēja vienā istabā, pārējie teltī. Tātad- Aglonietis vismaz svētceļniekiem ierādīja ap 20 kv. metru lielu istabu savā mājā , kur patverties no lietus. Pati atbalstu mazās svētceļotāju grupas, kurās ir 2-6 cilvēki. Jo tās grupas ir discpilinētas un nes atbildību par savu uzvedību un tiešām uz Aglonu iet lūgt Dievu, nevis izklaidēties.

    Zakons - 19.08.14 ( 14:42 )
Paši svētceļnieki ir ļoti mainījušies, bet palasot kaut vai "KATŌĻU DZEIVE" izdevumus no 1988. gada decembra, arī tur atradīsiet problēmas ar un par svētceļniekiem, tikai tad viņi bija apmierināti ar visu, bet laikam ejot tieši, Jūsu Ilze no Aglonas, slavētais pr. Andrejs Aglonietis, visu sarežģīja, nevis uzlaboja. Palasiet, palasiet kā vēsturiski viss ar to gāja, kā ar skolas ēkas pārņemšanu, kā ar tās uzturēšanu, nerunājot par remontēšanu... Kad pašā Aglonas bazilikā pie A. Aglonieša bija pēdējais remonts? Palasiet vēsturi citos preses izdevumos , tagad internetā, tad Jūs neapgalvosiet, ka tieši pie Aglonieša viss bija brīnišķīgi kā ar svētceļniekiem, labierīcībām utt. Ja ir aizmirsies, tad vajag atsvaidzināt un tikai tad visu vārdā prasīt pr. A. Aglonieti atpakaļ!

    Ilze no Aglonas - 19.08.14 ( 12:26 )
Kāpēc tad iepriekšējos gadus Aglonas bazilika prata atrisināt svētceļnieku nakšņošanas jautājumu? Kad Aglonā priesteris bija Andrejs Aglonietis, tad viņš visiem svētceļotājiem atrada vietas gan tajā pašā ģimnāzijā, gan klosterī . Jo daudziem svētceļotājiem nav naudas telšu, guļammaisu iegādei.

    anna - 18.08.14 ( 17:23 )
Nesaprotu,kāpēc Aglonas iedzīvotājiem un Baznīcai un Novada domei būtu jāsatraucas par to,kur gulēs un ko ēdīs katrs Aglonas tūrists?????? Ja Tu,mīļais svētceļniek,šurp sataisījies un atnāci,tad Tev ,mīļais cilvēk,bija jau pirms tam jāpadomā kur tu te gulēsi un ko ēdīsi! Un kur Aglonas cilvēku vaina,ka svētceļnieki ložņā pa miskastēm meklēdami ēdamo? Varbūt tas ir viņu dzīvesveids.Pilna Latvija ar tādiem cilvēkiem,nezkāpēc Liepājā vai Rīgā vai vēl kādā citā pilsētā tā ir normāla situācijā,bet Aglonas ļaudīm jājūtas vainīgiem,ka šeit sanāk ļautiņi no visām malām,kuriem redz te neviens ēst nedod. Ejiet un pērciet veikalā maizi un ēdiet.Kur problēma? vai man viņiem naudu izsniegt?

    Ilze no Aglonas - 18.08.14 ( 10:32 )
Turpinu: Es uzskatu, ka svētceļnieku ēdinšanas un naktsmāju jautājumus jārisina Aglonas-Rēzeknes bīskapam Jānim Bulim un Aglonas bazilikas draudzes prāvestam Daumantam, sadarbojoties ar Aglonas novada pašvaldību. Taču Daumants izliekas šīs svētceļnieku problēmas neredzam. Apsveicami, ka iepriekšējais Aglonas draudzes dekāns Andrejs Aglonietis spēja tomēr uzturēt Aglonas ģimnāzijas ēku kārtībā, lai tur varētu nakšņot svētceļnieki. Aglonas ģimnāzijā ir 3 stāvi un tur ir ļoti daudz telpu. Tikai vajag atrast līdzekļus ģimnāzijas ēkas jumta nomaiņai. Tāpat šogad Aglonā bija 14. augusts ļoti lietains. Tie svētceļnieki, kas gulēja teltīs, izmirkuši sildījās vai nu Aglonas bazilikā, vai arī vietējo māju kāpņu telpās. Es saprotu, ka svētceļniekam Aglonā gribas nakšņot zem jumta. Un Aglonā pašvaldība varētu atrast telpas svētceļnieku izmitināšanai, ja tikai to vēlētos. Aglonā ir brīvā laika pavadīšanas centrs "Stropiņš", ir Aglonā otra vidusskola, ir Jaunaglonā arodskola. Tur va

    Ilze no Aglonas - 18.08.14 ( 10:28 )
Šī svētceļnieku nakšņošanas problēma ir aktuāla pēdējos gadus, kad Aglonas ģimnāzijas ēka ir nolaista līdz avārijas stāvoklim un, nonākot Aglonā, svētceļnieku sagaida problēmas. Nevienu atbildīgo institūciju neinteresē, kur un kādos apstākļos nakšņos un ko ēdīs svētceļnieki. 11. augustā mūsu mājas kāpņu telpā bija apmetušās 3 sievietes no Limbažiem. Kā kopīgi noskaidrojām, ģimnāzijas ēka tiešām bija slēgta, jo jumts ir avārijas stāvoklī. Kad svētceļnieces lūdza naktsmājas Aglonas klosterī vai gulēt bazilikā vismaz uz grīdas , saņēma atteikumu. Arī Aglonas novada domes ēka jau bija slēgta. Mans dzīvoklis bija pilns ar ciemiņiem, tad apzvanīju savus kaimiņus. Beidzot tika atrasts risinājums, svētceļnieces tika izguldītas un pabarotas pie maniem kaimiņiem Aglonā. Tāpat, mēs vietējie Aglonas iedzīvotāji , svētku laikā novērojām, ka daudzi svētceļotāji ieskatījās atkritumu konteineros , no turienes viņi ķeksēja ārā pārtikas paliekas. Es uzskatu, ka svētceļnieku ēdinšanas un naktsmāju prob

    smaidiņš - 17.08.14 ( 20:04 )
Sems tāds liels un varens, interesanti cik tas ieguldīja novada kopējā problēmā kā Svētceļnieki ?Vai tikai gāja gājienā ?

    Pilgrim - 17.08.14 ( 20:03 )
Ja cilvēkiem ir tik daudz brīva laika, lai izklaidētos, dodoties svētceļojumos, lai to dara! Kāda te darīšana ar brīvpusdienu un naktsmāju saņamšanu! Kad es dodos kādā izklaides ceļojumā vai pārgājienā, vienmēr par naktsmītni un pārtiku maksāju pati!

    Zakonam- iedzīvotājs - 17.08.14 ( 20:03 )
Skola nedrīkst tiks izmantota svētceļniekiem, tā ir Lidas privātīpašums un slaucamā govs, tur izmitina nometnes.Svētceļnieki paši vainīgi, grib iet svētceļojumā, lai guļ teltīs, tas nekas, ka lija cauru dienu kā no spaiņa. Tāpēc jau tika ierīkota Lidas pludmale.Lai peldas ezerā, ja slapjš gulēt teltīs.Teltīs jau nav slikti gulēt, ja ir labs laiks,. Taču ja ir šādi apstākļi, vējains, lietus....tad gan varēja pašvaldība iet pretim.

    jerumanis - 17.08.14 ( 19:57 )


    Zakons - 17.08.14 ( 16:21 )
Vienā no portāliem arī valsts mērogā izteicās Aglonas novada domes sab. attiecību spec. T. Komare, svētceļnieki var nakšņot teltīs, tad to pašu UAC vad. I.Gražule, lūk tas jau novada vadības līmenī, Aglonas vidusskola vai vēl kāda iestāde, kas stāv tukša, ja gribētu atrastu ko piemērotu, bet domes KOMANDA ta cik saprotu - katrs strādā par sevi! Arī tajos attīstības plānos raksta, bet ko dara ( Aglona - svētvieta). Nevajag rakstīt, ja negribat vai nevarat pildīt, Aglonai nav saimnieka/ces tas gan patiesība, jo darbinieku daudz, katrs rauj sev, mehānisms nestrādā un viss, tepat un šeit un tagad! Gražulis nav vara, pats ar to cīnās (varbūt otro dokumentu potfeli jau jāpērk), tāpat arī citi ir vienkārši iedzīvotaji, kas dara pēc savas izvēles un saprašanas - uznem kā prot, apmēram tā,lūk

    SEMS -Gražulim - 17.08.14 ( 15:54 )
Uz čeka rakstīts - Grāžuļa ieguldījums svētceļnieku ēdināšanā!

    Arturs Gražulis - 17.08.14 ( 15:21 )
Nesaku ka tu slikts mužiks, bet dažreiz domā ko tu runā.Mani neinteresē cik tev svētceļnieki noēda, tā ir katra personīgā lieta ar ko barot ciemiņus.Čekus man rādīt nevajag. Negrasos tev tos apmaksāt.Cits baro ar sviestmaizēm, cits ar cepešiem. Problēma ir citur.Ja pašvaldība valsts līmenī paziņoEs tak neprasu nevienam atmaksāt. Laima no Liepājas man pārmet ka es nebaroju svētceļniekus ar pārtikas produktiem. Ceki ir kā pret arguments Laimai . Mužiki dzīvo Sibirjā ,bet es Aglonā.

    Ilze no Somersetas (Aglona) - 17.08.14 ( 13:50 )
Tas, ka teltis tiek apzagtas, ir taisníva. kaimiñs vakar man pārdeva gulammaisus. Pēc tam nesa uz toçku. Bet es dvētcrlniekus varu uzñemt tikai kùtí un virtuvē. Nesaprotu, kāpēc Aglonas vidusskola bija svētcelniekiem slēgta

    Gražulim un pārējiem - 17.08.14 ( 13:33 )
Otra grupa visu nakti mani sprēda par mācītāja Krusta ceļa sprediķi. Es pat aiziet nevarēju dzīvajā noklausīties, skatījos televīzijā.Ukraina, Ukraina.....it kā es būtu vainojama pie mācītāja runas sastādīšanas.Pārmeta, ka brauca no Ventspils, lai vējā salt un klausīties murgu.Labāk televīzijā būtu skatījušies, dzīvāka nauda būtu palikusies.Pēc tādiem svētkiem gribas māju pārsvētīt!Tas neattiecas uz svētceļniekiem, bet paldies, ka ir kur sirdi izkratīt.Kļuva vieglāk.Saprotu, ka ar to saskārušies vairāki.

    Gražulim un pārējiem - 17.08.14 ( 13:26 )
Gražuli tos 200 euro padali pa galvām savā mājā, tad svētceļniekiem mazāk būs tērēts un prāts mierīgāks. Nesaku ka tu slikts mužiks, bet dažreiz domā ko tu runā.Mani neinteresē cik tev svētceļnieki noēda, tā ir katra personīgā lieta ar ko barot ciemiņus.Čekus man rādīt nevajag. Negrasos tev tos apmaksāt.Cits baro ar sviestmaizēm, cits ar cepešiem. Problēma ir citur.Ja pašvaldība valsts līmenī paziņo, ka svētceļniekiem jāguļ teltīs, ko pieprasīt no Ingas, Laimas, Gražuļa vai viesu namiem?Par izdevumiem piekrītu.Viesu namā pieteicās vesela grupa, lija lietus pārdomāja braukt uz Aglonu. Kurš man apmaksās šos izdevumus un tukšos numuriņus tik saspringtā laikā kā augusta svētki?Atteicos atmaksāt viņiem iemaksu, solās tiesā sūdzēt.

    Turpinājums - 17.08.14 ( 12:51 )
Un es Ingai nepārmetu par to ka viņa svētceļniekus un izmitināja šķūnī. Mums ir katram sava saprašana par ciemiņu uzņemšanas kvalitāti. Es arī Ingai neuzbrūku ,jo viņas ar Laimu ir neapmierinātas,jo Lieni neēsmu uzņēmis. Es personīgi tādu Lieni nekad neēsmu redzēji

    Arturs Gražulis - 17.08.14 ( 12:50 )
Alīdai - 17.08.14 ( 11:50 ) Inga jau nelielās, viņa vienkārši pastāsta. Kāpēc uzreiz jāklūp virsū. malacis Inga, no laika gala Aglonā visi ir uzņēmuši radus, draugus un draugu draugus, nekā nosodāma te nav. Bet Gražulis gan lielās, ja izlasīs viņa ciemiņi , cik produktu apēduši, domāju , ka kumoss spriedīsies kaklā. Nav korekti visiem kladzināt , cik , par cik un ko tu pirki.Man pārmet ka es nedodu pārtikas produltus svētceļniekiem. Man cūku ,govju,dārzu nav,tāpēc produktus es iegādājos mātē MAXIMĀ un Rimi. Man ir saglabāti čeki kā pierādījums ,ka es svētceļnielkiem esmu iegādājies pārtiku. Ja nepietiks ar čekiem. Piezvaniet Salaspils draudzes vikāram Gaitim Stabiņam un pajautājiet. Inga pirmā sāka stāstīt ka viņā uzņēma malkas šķūnī svētceļniekus,bet es atbildēju ,bet ne lielījos. Mani viesi gulēja tīrās gultās ,lietoja civilizētu tualeti,mazgājās dušā un ēda siltas pusdienas un priecājās par Latgaļu viesmīlību. Un es Ingai nepārmetu par to ka viņa svētceļniekus un izmitin

    Alīda - 17.08.14 ( 12:22 )
Tik pat nav korekti Ingai stāstīt cik Aglonas cilvēki ir neviesmīlīgi. Ja es nezinātu šo sievieti no Liepājas es nerunātu.Teikšu vienu, svētceļnieki par šiem 20 gadiem ir mainījušies. Agrāk tie nāca Dievu lūgt, tagad......Esam atteikuši radiem, labiem paziņām, bet svētceļniekus pieņēmām.Šogad saldā krējuma prasība pielika punktu.Vēlos līdzīgi kā Gražulis izteikt savus izdevumus svētceļniekiem, kuru lūgums bija tikai pārnakšņot. Tie ir 80 euro.Un tādi izdevumi šajos svētkos ir daudziem Agloniešiem.Nav jau žēl, ja nepieprasa saldo krējumu, speķa pīrādziņus bez cūku mēra un nakšņošanu istabā saimnieka gultā, jo laukā līst lietus un mēs esam tālu ceļu gājuši .....skumīgi.Rīta pusē uz brokastīm atnāk pārējā svētcelnieku grupa, kura nakšņojusi ģimnāzijā.Rezultātā, izmīdītas puķu dobes, applēsti āboli,izvandīts dārzs....Katram neizsekosi.Mums mājiniekiem svētku sajūtas nebija.Tāpēc vienbalsīgi nolēmām nākamgad nekādu svētceļnieku.Lai par tiem gādā novada pašvaldība un baznīca.

    Alīdai - 17.08.14 ( 11:50 )
Inga jau nelielās, viņa vienkārši pastāsta. Kāpēc uzreiz jāklūp virsū. malacis Inga, no laika gala Aglonā visi ir uzņēmuši radus, draugus un draugu draugus, nekā nosodāma te nav. Bet Gražulis gan lielās, ja izlasīs viņa ciemiņi , cik produktu apēduši, domāju , ka kumoss spriedīsies kaklā. Nav korekti visiem kladzināt , cik , par cik un ko tu pirki.

    Alīda - 17.08.14 ( 11:00 )
Kā Ingai nav kauna pa visu Aglonu lielīties kāda viņa māte Terēze. Izmitināja viņa svētceļniekus savās mājās. Svētceļnieki ir dažādi. Agloniešu pienākums nav viņu par velti izmitināt, barot, uzklausīt.....Daudzi Aglonieši katru gadu izmitina svētceļniekus. Agrāk mums tas radīja arī gandarījumu,. Pēdējos gados svētceļnieki ir kā nasta. Tāda sajūta, ka mēs esam viņiem kaut ko parādā. Tad vēl nākas dzirdēt apmelojumus no šiem svētajiem. Ir nu gan svētie, ja paši sevi apzog ģimnāzijā. Ir gan pieticība no svētceļnieku puses lūgums kafijai klāt pieliet tikai svaigu saldo krējumu nevis govs pienu. Nu nepaguvu no rīta agrumā izseperēt to saldo krējumu, paliku slikta nama māte, jo piedāvāju tikko izslauktu pienu.Domā Inga nākamgad es pieņemšu svētceļniekus savās mājās ? Diez vai !Šī Liepājniece nevēlas ne par ko maksāt, bet dzīvot kā kundze. Viņas vārds nav Laima. Viņu pazīsts katra Aglonas māja. Vienu gadu atbrauc viena, tad divatā, nu tagad jau vesels pulks līdzi.Pēc vienas shēmas- svētceļni

    Ingai -Arturs Gražulis - 17.08.14 ( 00:04 )
Es taču tai Laimai neuzbāžos. Es dzīvoju savu dzīvi,bet atnāk Laima un saka;''Es atnācu no Liepājas,bet Tu Gražuļ baro mani ,izguldini un izkakini. un nomazgā mani siltā dušā. '' Kad Gražulis saka ka to nedarīs-viņš paliek ļoti slikts cilvēks. Vai Laima Gražulim pajautāja kā viņam iet,cik bērnu,kā ar veselību? Kā viņa māmiņai veselība?Vai Laima pajautāja cik ciemiņi jau ir izmitināti Gražuļa mājā?

    Arturs Gražulis - 16.08.14 ( 23:47 )
Es pirms svētkiem Maximā un Rimi sapirku produktus uz 196 Eur. Atbrauca māsa ar kolēģiem .Atbrauca arī paziņas un vecas tantes .Kāpēc man vēl jābaro sveši svētceļnieki,ja man pilna māja ar tradicionālajiem ciemiņiem? Kad es kaut kur ceļoju-par visu vienmēr maksāju. Tā Liepājniece gribēja visu par velti.? Ja viņa atnāca uz Aglonu,tad visiem viņu priekšā ir jāklanās ? Visu svētku laiku mēs ar Elizabeti klājām viesiem ,galdus un gultas. Sargājām ari automašīnas,lai neapzog un nesaskrāpē.Es izrāvos uz mazu brīdi,kamēr Elizabete gatavoja kārtējās pusdienas un nofilmējusvētku noslēgumu. Pēc svētkiem sākās problēma ar kanalizāciju.Laikam no pārslodzes aizdambējās,vai arī viesi kaut ko iemeta podā un tā katru gadu

    Inga no Aglonas - 16.08.14 ( 14:40 )
Iespēju robežās mūsu ģimene izmitina svētceļniekus, gan arī cenšamies svētceļniekus pabarot. Jo mēs saprotam, ka svētceļnieki ir nogājuši daudzus kilometrus ar kājām, un, nonākot Aglonā, svētceļniekam ir nepieciešamas naktsmājas. Kas attiecas par Aglonas ģimnāziju, tad Aglonas ģimnāzijā tiek svētceļnieki apzagti , tāpēc es saprotu svētceļnieku vēlēšanos nakšņot pie vietējiem cilvēkiem. Mēs šogad uzņēmām 14 svētceļniekus un mēs svēteļniekus gan izguldinājām malkas šķūnī un arī verandā. Bet mūsu vietējais uzņēmēms Arturs Gražulis gan pie sevis nekad nav izmitinājis svētceļniekus un Gražulis nav palīdzējis svētceļniekiem ar pārtikas produktiem. . Pie mums viesojās svētceļniece Laima no Liepājas , kura par Gražuli izteicās negatīvi.

    SEMS - Viļumai - 16.08.14 ( 14:06 )
Diez ko jūs tur Aglonā neciena...un neiet runa par domes darbiniekiem vai to radu gabaliem. Runa par tiem, kas jūs labi pazīst. Tad teikšu savādāk, man nav vajadzīga Tava un Gražuļa cieņa. Man no svara, lai mani cienītu mani radi un draugi. Pārējie mani vienkārši neinteresē

    Elizabete Viļuma - 16.08.14 ( 12:41 )
Sem, cieņu neprasa. Vai nu tā ir vai nu tās nav. Ir pasaulē lietas, ko PIESPIEST NEVAR ! Melīgu cieņu, mīlestību, apbrīnu utt. var NOTĒLOT ! Ar sirdi - TIKAI IZPELNĪTIES !

    SEMS - Viļumai - 16.08.14 ( 11:43 )
Paldies! Ar nepacietību gaidīšu! Bet nekad neesmu Tev prasījis cieņu, neduļķo ūdeni

    Elizabete Viļuma - 16.08.14 ( 11:30 )
Pirmām kārtām semson kurā komentārā es solīju - solījuma formā !? Otkārt, es 100 % redzu, ka man ir taisnība un ir pierādījumi ! Treškārt, man ar tādu kā tu nav pagaidām laika ņemties ir ļoti daudz patīkamāku lietu kā pierādīt visiem sen zināmu patiesību. Ceturtkārt , tev ir visas tiesības rakstīt zem 100000 nikiem , tikai nav korekti apvainot citus ! Piektkārt, kāpēc man būtu jāciena tevi, ja tu pats neesi iemācījies sevi cienīt ? Sestkārt, tiklīdz atbrīvošos no svētku pasākumu montēšanas Kristus karaļa kalnā un komitejas sēžu analīzes-ATSPOGUĻOŠU TAVUS MELUS !

    SEMS - Viļumai - 16.08.14 ( 10:41 )
Viļuma, ne tikai Tu redzi IP adreses... Kad pierādīsi, ka dragāju no vairākiem profiliem, apsolīji taču Kāpēc maldini un melo publikai?

    Novērotājs- ne Viļumas kundze - 16.08.14 ( 09:56 )
Sem,tava pieklājība izpaužas komentāros ? Katru nosaucot par Viļumas kundzi ?

    SEMS - Viļumai - 16.08.14 ( 09:03 )
SEMS ir pieklājīgāks par Gražuli un Viļumu kopā ņemot

    SEMS -Gražulim - 16.08.14 ( 08:56 )
Arturs Gražulis-Semam - 15.08.14 ( 19:38 ) Tu labāk beidz dzert.Kad filmēju procesiju ,nejausi ieraudziju Tevi .Viss saburzitīts un ar izpurušu bārdu ka bomzis. Šausmīgi daudz kļūdu, vai tiešām nevar saņemties un rakstīt saprotami?

    Novērotājs - 16.08.14 ( 08:53 )
Labi, ka svētceļniekus nesagaidīja Sems. Droši vien tiem nāktos klausīties par ministru ! Kopumā svētceļniekiem nav ne vainas, daži tikai sūdzējās par apgaismojuma neesamību vakarā un novada vadības attieksmi, ko pauda caur lielajiem masu mēdijiem. Ģimnāzijā izmitināšanas apstākļi uzlabojās.

    SEMS -Gražulim - 16.08.14 ( 08:51 )
Kad nav argumentu Tu sāc apsaukāties un zākāt, esi uzmanīgs ar tādām lietām Kādreiz var pāršaut pāri strīpai un tad atpakaļceļa vairs nav - par vārdiem arī ir jāatbild, tagad vairāk nevari taisnoties, ka biji dzērumā Pārejam pie tēmas - un tā, kāpēc uzrunājot svešus cilvēkus "svētceļotājus" Tu viņus nesveicini, nelieto pieklājības vārdus: sakiet lūdzu, paldies?

    Arturs Gražulis-Semam - 15.08.14 ( 23:57 )
Bomzis nav Ubags. Bomzis ir tāds bārdains ,netīrs ,nekopts cilvēks ,kurš nekad sevi nekopj. Tu šodien man tādu atgādināji.

    SEMS -Gražulim - 15.08.14 ( 22:23 )
Zini kāda starp mums atšķirība, Gražuli? Es protu iedzert 100-200, varu veselu vakaru atsēdēt ar vienu kokčiku, bet nekad neesmu bijis piedzēries. Protu atpūsties un man ir jautri arī nedzerot. Nekad nenoniecini ubagus - pats par tādu vari palikt

    Arturs Gražulis-Semam - 15.08.14 ( 19:38 )
Tu labāk beidz dzert.Kad filmēju procesiju ,nejausi ieraudziju Tevi .Viss saburzitīts un ar izpurušu bārdu ka bomzis.

    SEMS -Gražulim - 15.08.14 ( 17:24 )
Svētceļņieki ir ok...tikai tas sagaidītājs tāds neaudzināts. Labi, ka bez EV!... Gražuli tevi pieklājībai neaudzināja, vārdiņus, labdien, sakiet lūdzu, paldies, jauku dienu - neviens nemācīja?



Pievieno komentāru un izsaki savas domas


Nemāki vai nesanāk pievienot komentāru , apskaties šo VIDEO pamācību !

Ievadiet jūsu segvārdu :
Ievadiet drošības kodu kas būs redzams attēlā:

Izveidojot komentāru mājaslapā , tu automātiski paraksties uz šiem noteikumiem ! !